dilluns, 26 de novembre del 2012

8ª SESSIÓ - Dimarts 2 d'octubre

La sessió d'avui ha estat totalment de paperassa administrativa, ja que he estat junt amb la psicopedagoga del centre, realitzant la Programació General Anual. Tal i com ja s'havia preparat a la sessió sisena la planificació de la feina i després, amb les indicacions proposades a tot l'equip del Gabinet Psicopedagògic d'Ontinyent a la reunió que vaig assistir-hi a la setena sessió, s'ha elaborat la Programació General Anual corresponent a l'equip d'orientació del centre.
Hem estat la psicopedagoga i jo, i m'ha anat explicant cadascun del punts que hi ha que omplir, segons el format que aquí ens demana la Conselleria.
La meva participació ha esta d'observadora i alhora he pogut realitzar petites aportacions quan s'ha demanat la meva opinió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada