Valorem, la psicopedagoga i jo, què és el que es demana i es considera que totes consisteixen en retards en lectoescriptura i dificultats d'aprenentatge. Es decideix que es passarà als alumnes derivats la prova BADiG-B (Bateria d'Aptituds Diferencials i Generals que està composat per diferents tests).
La psicopedagoga em comenta que el B és el nivell de proves destinades al primer i segon d'educació primària. I que es tracta d'avaluar:
- Nivell maduratiu intel·lectual global.
- Nivell maduratiu intel·lectual verbal.
- Nivell maduratiu intel·lectual no-verbal.- Ordres verbals.
- Aptitud pel càlcul.
- Informació.
- Alteracions en l'escriptura.
- Percepció de formes.
- Rapidesa manual.
- Memòria visoauditiva.
- Habilitat mental no-verbal.
- Raonament lògic concret.
- Atenció - observació.
- Coordinació visomotriu.
A continuació passem a prepar els dossiers per passar la prova les properes sessions.
Aquí sí he tingut una participació molt més activa, ja que la meva intervenció ha estat considerada i quan he demanat més informació a la psicopedagoga sobre la prova, me l'ha facilitada.
La funció que aquí desempenya l'orientadora és la d'avaluació psicopedagògica i tractament de l'alumnat amb NEE.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada